Pages

Thursday, 13 October 2011

Layan sat..:)

video

Hmm... hehe. saje je nak layan jiwa ni jap tak salah kan??.. Nak tau satu kisah tak? Ad skali tu, ku ternmpk dia kat kedai setelah sekian lama tak jupe. Tetiba je jantung ni berdegup kencang, tangan terus menjadi sejuk dan sesak nafas..Allah, aku tak tau la knp time tu jadi mcm ni. Gara2  nak elak dari dia nmpk ku pusing satu kedai nak p amik bakul.

  Jeng jeng jeng!! elok2 je ku muncul kat bakul, dia ada depan ku. Kebetulan dia tunduk duk tgk phone dia. Ku jadi serba salah. Nak tegur ke tak. Dia nampak ke tak.. lastly, amik keputusan ku amik bakul n trs buat bayaran kat kaunter. Selasai, naik motor trs balik umah.

  Sampai umah, ku trs terduduk dpn pintu umah.  Ummi tnya knp ku jadi mcm ni. Mcm nmpk hantu. So ku cerita lah kat ummi. tau tak apa respon ummi?? Ummi ketawa punya la kuat. Aduh.. haru tul ngn ummi. Tapi aku pun turut ketawa. Lucu pun ada. Rasa salah pun ada.

  Akhirnya, ku anta la msg mintak maaf kat dia, kot2 dia ada nmpk ku ke tak ku lak tak p tgr dia. Tak baik la mcm tu kan? hmm.. replly, dia ckp dia tak nmpk.. Fuhh!! lega rasanya.. hehe.

  Jgn salah phm. bukn tak mau jupe, tapi segan yg teramatlah sgt. Ye la sbb dh lama tak jupe. Bila teringat kenangn ni, ku tersenyum sorng diri.. Suka2 .. hehe. THE END.

 p/s: Maaf yea awak..kalu terasa. tapi seyes itu tindakan luar kawalan... hehe:)

1 comment:

  1. uhuk..uhuk..uhuk.. tetiba ter"batuk " palak...hehehehe ^_^

    ReplyDelete