Pages

Sunday, 28 August 2011

Samat Hari Raya...:)

Salam.. lama dah tak menulis.. di kesempatan ini, ana ingin mengucapkan Selamat Hari Raya..:) FUH!! penat... Ana btl2 pnt ni mata pun mcm taknk bkk dh...nak tau sbb pe pnt?? duk buat popia pedas, sorg2 lak tu, PA takde.. dr mula menggulung sapa lah menggoreng.. penatkan??
   Niat mlm ni ana nak tulis sesuatu yg bersifat jiwang.. hehehe. Tapi seyes, mmg apa yg ana nak tulis ni mm dh lama dh. Ana nak tulis utk sumeone, tapi ana tak mmpu nak bg kat dia.. So ana coret la kat sini.. tapikan ana rasa bkn harini lah. Myb utk nxt post....Insyallah.. k jupe lagi.. salam

1 comment:

  1. i know wh0 is " s0me0ne" ^_^ it is " Namjachingu " *_*

    ReplyDelete